סיבוב הגה עד הסוף


שלום יש לי יונדאי אקסנט שנת 2000,
יש לי שאלה , אם אני מגיע לעיתים רחוקות עם ההגה עד הסוף שלו.. איזה נזק יכול להיגרם?

מישהו אמר לי ש..במערכות הידראוליות זה גורם ללחץ מקסימאלי להווצר ע"י משאבת ההגה, התחממות הנוזל והתבלותו ונזק למשאבה עצמה.

האם זה נכון? ואם יש באמת בעיה במשאבה עצמה( בגלל סיבוב ההגה עד הסוף) איך יודעים שיש בעיה?

תודה, יריב .

בסיבוב הגה עד הסוף , זה יכול לגרום לבעיה כל שהיא או לנזק?? 

או שעדיף פשוט לא להגיע לעד הסוף עם ההגה?

שלום יריב

כאשר מסובבים את ההגה עד הסוף לאחד הצדדים נוצר לחץ היד. גבוהה במערכת המשתחרר ע"י שסתום פורק
לחץ. כך בנויה המערכת והרעש הנשמע זהו רעש נורמלי הנוצר בשסתום עצמו.
באמת נכון, במצב זה השמן מתחמם ולכן אין סיבה להחזיק את ההגה לחוץ בקצה הדרך, פשוט יש לשחרר מעט.
הרעש אינו סימן לתקלה, כך מתנהגות כל המשאבות