מוסך אמ הדרך - מוסך סיטרואן בתל אביב
מוסך אמ-הדרך - מוסך מומחה לרכבי סיטרואן
מוסך אמ-הדרך הוא מוסך סיטרואן, בנזין ודיזל. ניסיוננו רב שנים, באלה צברנו ידע רב, אמנון ויסבורט מבעלי המוסך, ניהל בסוף שנות ה-70 את מוסך סיטרואן של היבואן. היכרותנו עם הבעיות המסורתיות של סיטרואן מאפשרות לנו להכיר טוב יותר את מגוון האפשרויות לתקלה וכן את המגוון לפיתרון, לעיתים הידע הרב מקצר טיפול לרכב אך לעולם יהיה הטיפול, מלא ושלם מתוך הנחה שכל רכב הוא עולם בפני עצמו. מוסך סיטרואן בעיות מסורתיות: בעיות מסורתיות המגיעות אל מוסך סיטרואן הן תקלות במערכות ההידרו פנאומטיות, מערכות אלה אינן קיימות ברכבים אחרים.
בעשור הקודם המערכות האלה היו נחלת חלק גדול מרכבי הסיטרואן, אמינות מערכות אלה הייתה נמוכה בשל ריבוי צינורות הגומי מרכיב לרכיב ברכב נבעו בהם סדקים, נזילות שמן הידראולי, החומרים פחות התאימו למזג האוויר הישראלי היו בעיות של תקעים לא אמינים, מכוניות חדשות נתקעו בגלל שטויות. כיום מערכות אלה קיימות רק במכוניות היוקרה של סיטרואן, אך הן שופרו והן אמינות ביותר.
מה זה תמנון הידראולי-סיטרואן C5?
במכוניות סיטרואן שמצוידות במערכות הידרו פנאומטיות יש מערכת סבוכה של צינורות הידראוליים חלקם עשוים גומי מיוחד שלא נעכל על ידי שמן הידראולי ירוק של סיטרואן. במכוניות סיטרואן החדשות משתמשים בהם פחות ופחות כי הם מתבלים ויקר מאוד להחליף אותם. תפקידם להעביר עודפי שמן מרכיבים שונים במרכב הרכב למיכל של השמן ההידראולי. הם אלה שאוספות את השמן.
מוסך סיטרואן מדוע יש רעידות בעת הפעלת מזגן ברכב סיטרואן C5\2 ?
ברכב סיטרואן C5\2, תומך מנוע עליון מורכב משני תומכים.
תומך בצורת אגס וכן תומך משקפים, המורכב ליד האגס ומחובר אל השלדה מאחור. במרבית המקרים שפגשנו היה קשר ברור בין זה שתומך זה היה לקוי, על אף שלא נראו סימני בלאי , החלפתו פתרה את הבעיה.